Skip to main content
Oficiálna stránka verejnej správy SR Oficiálna stránka verejnej správy SR

Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

Actuality

Poradňa komplexnej pomoci a Sociálna poisťovňa v Prešove spájajú sily pre lepšiu pomoc ľuďom

Aktualizované 11 júla, 2025

Content

V dňoch 3. júla a 9. júla 2025 sa uskutočnili pracovno-informačné stretnutia medzi Poradňou komplexnej pomoci v Prešove a Sociálnou poisťovňou. Podujatie iniciovali pracovníci Poradne, ktorí rozpoznali potrebu užšej spolupráce medzi inštitúciami, keďže často riešia rovnakých klientov v náročných životných situáciách.

Stretnutí sa zúčastnilo 60 zamestnancov Sociálnej poisťovne z rôznych odborov a oddelení –  Odbor poistného, Odbor vymáhania pohľadávok, Odbor lekárskych a posudkových činností a ďalších. Ich cieľom bolo predstaviť projekt Siete odborného poradenstva, zdieľať informácie o kompetenciách jednotlivých poradenstiev a hľadať možnosti pre efektívnejšiu spoluprácu a prepájanie činností.

Na obrázku sú poradcovia PKP

Pracovníci Poradne komplexnej pomoci vnímajú spoluprácu s inštitúciami v rámci rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny ako kľúčovú súčasť svojej práce. Vzájomná výmena skúseností, odborných poznatkov a praktických riešení prispieva k tomu, aby bola pomoc klientom rýchlejšia, adresnejšia a účinnejšia.

Vďaka pozitívnemu prijatiu činnosti poradne zo strany zamestnancov Sociálnej poisťovne sa podarilo identifikovať konkrétne oblasti na prepojenie činností, navrhnúť nové formy spolupráce a zároveň posilniť vzájomnú dôveru a ochotu hľadať spoločné riešenia.

Na obrázku sú poradcovia PKP

Aktualizované 11 júla, 2025